Statystki

Kontakt

Tak samo zakręceni

Sprzęt

Wykres roczny blog rowerowy wojtasroweras.bikestats.pl

To już było...

Strefa odsyłaczy

free counters

U Wojciecha Podwajamy Kilometry - Za Darmo :D

Wtorek, 22 czerwca 2010 | dodano:22.06.2010
Po wielu dniach rowerowej posuchy przyszedł czas na mocne uderzenie. Wybrałem się z Klaudią na, <myśli>, maksymalnie 20km wypad rowerem. Jak się szybko okazało 20km zaczęło się w piękny sposób rozwijać. O w tak piękny:

Dalej zaczęła się powiatowa Sahara :D Rowery bardzo długo musiały być prowadzone. Cóż uroki pięknej leśnej drogi ;)

W koło tylko drzewa:

Późniejsza droga okazała się niełatwa, ale po dojeździe do Jaryszewa wszystko zrobiło się przyjemne. Nawet nie spodziewałem się, że będziemy mieli takie unikatowe widoczki:

Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu, ale również zadowoleniu, nie straciliśmy wcale tempa, wręcz było ono idealnie turystyczne. Klaudia jakoś wcale nie narzekała, co wydaje mi się ewenementem ;) Zwykle taka podróż kończy się troszkę gorzej. Jako rekompensata za trudy przeprawy przez Saharę zadecydowałem, że odwiedzimy pewne ciekawe miejsce bardzo blisko Warty..:
Spędziliśmy tam parę chwil, doszliśmy również do wniosku, że trzeba wybudować tu domek:

i nakupić koni (oraz wielbłądów :D). Droga powrotna była bardzo przyjemna. Jeden z fajniejszych wyjazdów się wykroił. Pozdrawiam ;) Dane wycieczki: