Statystki

Kontakt

Tak samo zakręceni

Sprzęt

Wykres roczny blog rowerowy wojtasroweras.bikestats.pl

To już było...

Strefa odsyłaczy

free counters

Uff jak gorąco!

Środa, 9 czerwca 2010 | dodano:09.06.2010
Dzisiejsza podróż stała pod znakiem słońca, słońca i jeszcze raz wysokiej temperatury. Mnie się jechało przyjemnie. Niestety tylko mnie. :) Turystycznym tempem przejechaliśmy ponad 30 km. Dużo zacienionych dróg. Niestety tempo niskie ze względu na kolanka koleżanki <cenzura>. Widzisz! Jak się używa roweru od święta to potem wszystko boli! :D Droga dziurawa jak szwajcarski ser, brakowało tylko tostera. Klimacik za to świetny:
Zatrzymaliśmy się w pewnym sklepie w Szamotułach, w którym znajoma mojej mamy próbowała sobie przypomnieć kim jestem. :) Z małą pomocą i uśmiechem na twarzy doszliśmy do rozwiązania tej cięzkiej zagadki. W drodze powrotnej nie mogłem się powstrzymać, aby nie zrobić zdjęcia tej wieży. Ile razy ją widzę, mam wyrzuty sumienia, że nie miałem jej zdjęcia. Teraz mam! :Myślałem, że po deszczu moja ulubiona trasa powrotna będzie całkiem całkiem. Niestety się myliłem. Jeszcze z 10 traktorów i moglibyśmy nie przejechać...
A tu moje ulubione miejsce do przesiadywania. Niestety ze względu na <cenzura> <cenzura>, tylko widziana z daleka...
Nie ma to jak pieszczotliwe imię, "Ambona" ;)