Statystki

Kontakt

Tak samo zakręceni

Sprzęt

Wykres roczny blog rowerowy wojtasroweras.bikestats.pl

To już było...

Strefa odsyłaczy

free counters

Wycieczka Turystyczno-Powiatoznawcza ;)

Wtorek, 8 czerwca 2010 | dodano:08.06.2010
Dzień słoneczny, idealna aura na rower. Aaa! Rower - "wyremotowany" odebrany od mechanika. Teraz to ja mogę jeździć. Tak więc, uderzenie miało być mocne, bolesne i ponieżej pasa! O tak! Takie najbardziej dają w kość i zostają w pamięci. Dzisiejszego dnia przekroczyłem moje blogowe 100km ;) Sam sobie gratuluję, wyczyn godny pozazdroszczenia <standing ovation>. Moim towarzyszem w podróży był Justin. Wszystko zaczęło się dosyć normalnie. Droga jak droga, plan = ponad 30 km. Wybraliśmy coś z akcentem z leśnym.

Ta droga dobiła rower Justina. Niestety, zaczęła się dla nas prawdziwa Golgota, ze względu na problemy z prowizoryczną i tak skrzynią biegów. Nasze wierne rumaki w czasie krótkiego postoju.:

Ten Karola okazał się jednak mało wierny. Co pewien czas musieliśmy urządzać krótkie postoje, ze względu na spadający łańcuch, a jeden z takich stopów skończył się małym wypadkiem, w którym solidnie ucierpiała moja noga. "Co Cię nie zabiję, to Cię... :D".
Niestety mimo znalezienia tłoczni gazu, gazu nie chciał przyjmować wielocyped Justina. No cóż, przynajmniej mamy fotkę szamotulskiego "gazu".

Przy okazji zrobiliśmy kilka zdjęć nad Zalewem. Podróż udana, ale do końca bardzo trudna ze względów technicznych...