Statystki

Kontakt

Tak samo zakręceni

Sprzęt

Wykres roczny blog rowerowy wojtasroweras.bikestats.pl

To już było...

Strefa odsyłaczy

free counters

Czerwcowe natchnienie.

Poniedziałek, 7 czerwca 2010 | dodano:07.06.2010
Jak człowiek się uprze, przynajmniej ja, to ciężko go od zamiaru odciągnąć. Niemądry Wojtek wpadł na pomysł: <myśli> a może by, śladami mamy i siostry wybrać się do znajomych, ale rowerem. Póki jeszcze myśl gorąca :P ruszyłem w stronę Szamotuł. Pierwotny plan zakładał dłuższą trasę, ale z powódu braku towarzyszy drogi skróciłem ją do standardowego minimum. Wjeżdżając spokojnie do miasta zauważyłem rówieśników grających w piłkę.:

Ale by się pokopało, ale Wojtek! Kolega czeka! Pomknąłem z nieskrywanym żalem dalej. Jeszcze by mnie ośmieszyli :). U znajomych poczęstowano mnie pysznymi lodami i mineralną wodą. Pooglądałem sobie jak mali uczą się jeździć na desce, przynajmniej moja siostra, sam dobrałem się do gitary Adama :):

I co Fordziku, kto będzie pierwszy? Pamiętaj, wyznaję zasadę, ostatni będą pierwszymi! :)

Wracając, próbowałem uchwycić niebanalny zachód słońca, zdjęcie kiepskie, nie oddające klimatu ;)

Przed samą metą otrzymałem dawkę zbawiennego ciepłego wiatru prosto w twarz. Bez pogaduch było trochę nudno, ale sam wypad - niezwykle udany ;) Dane wycieczki: